18 Şubat 2012 Cumartesi

Victoria Secret Yaratıkları...



Başlıktada yazdığım gibi eveeet Victoria Secret yaratıkları... Evet evet onlar insanmı be kardeşim,bir defilelerini izliyorsun ne yalan söyleyim insan kendinden soğuyor.Dün yine her zamankii uyuşuk halimle oturmuş kanallar arası uçuştaydım.Zınk diye Fashion One da takıldım kaldım ama takılmada ne takılma görmeniz gerek.Şans mı diyim şanssızlık mı diyim bizim Victoria Secret hatunlarının defilesinin tekrarını gösteriyordu ,bende şu çırpı bacaklı,cılız(!) hatunlara bir bakayım dedim.Bakmaz olaydım bir yürüyüşleri var,zannedersin dünyanın hakimi onlar.Ama dürüst olmak gerekirsee of be kardeşim gerçekten çekici hatunlar.Tam bu düşünceler içerisindeyken salona hayvan gibi kuzenim daldı..Oturdu, defileyi görünce resmen mest oldu.Ve sonundada kafasını sağa çevirdi salondaki kanepeye uzanmış,üzerinde tavşan desenli pijamaları,saçı ev hali topuz olan bana baktı ardından da televizyona bakıp aynen şu hayvanlığı yaptı.''Bunlar insansa siz nesiniz Allah aşkına ahahahhaha''dedi.Hööööööst ayı!!Pardonda kuzum sanki  siz Calvin Klein ın o insan ötesi adamlarıydınız da biz mi Victoria nın melekcikleri olamadıkk.Saygıdeğer,Victoria nın melek tipli şeytanları  hayatımızdan çıkmanızı şiddetle ricaa ediyoruum!! Yoksa kulisinizee harika bir ziyarette bulunacağııız normaaal kızlar olarak!!                                                

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder