31 Ocak 2012 Salı

Şubat Ayında Almam Gerekenleeer :

            

                       
ŞUBAT AYINDA ALINACAKLAR:
1)Yukarıda gördüğünüz bu ayakkabıyı internetten sipariş ettim,geleceği gün için şimdiden sabırsızlanıyorum...Bu mevsimde bu ayakkabı ne alaka diyeceksiniz ama dayanamadım işte:))


     2)Kardashians ailesinin hayranı olduğumu söylemeliyim.Bir süre önce canım sayısal derslerime(!) çalışmam nedeniyle 2 sezonluk arayı kapatmam gereeeek!! Bir an önce ''KEEPİNG UP WİTH THE KARDASHİANS''ı izlemeye devam etmeliyim!


   3)Audrey Hepburn'un beğendiğim posterini odama wallpaper olarak almalıyııım.


    4)Yine sevilen bloggerlardan French Oje ve T.B. nin sevilen kitabı Erkek Dedikodusu 'nu okumak için sabırsızlanıyorum artık onu alıp,okumaya başlamalıyım.Çok sürükleyici olduğunu duydum.Bir günde bitiren arkadaşlarım olmuuş.Okuyup sizlere düşüncelerimi söyleeriim :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder