31 Ocak 2012 Salı

Lisenin En Büyük Kazıklarından Biri...

Halil Sezai abiciğimiz ve her ergen akranım gibi bende ''İsyeeeeeeaaaaaaaaaaaan'' demek istiyorum.Lise hayatımdaki en büyük kazıklardan birini yemiş bulunmaktayım.Burdan, o saygıdeğer arkadaşçıklarıma (!) teşekkürlerimi sunmak istiyorum.Neyse size olan olayı anlatayim.Ben tesadüf eseri biricik sınıf arkadaşımla aynı kampa tatile gittim geçen hafta.Benim bu biricik sınıf arkadaşım dediğim şeytan şimdi neden böyle dediğime bakmayın bu kız insanların arkasından atıp tutan,dedikoducu pisliğin ta kendisiymiş.Şimdi böyle yazınca kafanız karıştı.En iyisi açıklayim.Bu saygıdeğer 40 kiloluk kemik torbasıyla birlikte okulda kampa gitmeden neler yapacağımızı heyecanlı heyecanlı konuştuk,yapacaklarımızı kararlaştırdık.Kısacası her masum genç kız gibi küçük hayaller kurduk.Neyse tatil günü geldi çattı.Bizim 40 kiloluk kemik torbasının iki diğer arkadaşı daha gelecekmiş.Biri esmer koca karı tipli bir kız,diğeri ise conoların başkanı.Bizim 40 kiloluk kemik torbası,bunların arkasından okulda bir dedikodular yaptı bir dedikodular yaptı aklınız hayaliniz durur.Kampta ilk gün beraber takıldık.Kapalı havuza girdik,çay saatlerine katıldık,aktivitelere katıldık,bilgisayarıma baktı ve benim canuuum fotoğraf makinemle bu salağın fotoğraflarını çektik.Zaten 7 günlük kampta sadece Allah'ın bir günü beraber olabildik.Bu kemik torbası diğer günler kendi kan-kişleriyle takıldı.Kız ne suratıma baktı ne birşey. sanırsın hiç tanışmamışsın bende umursamamaya devam ettim yani ''El mi yaman bey mi yaman '' tarzı takıldım.Son gün bu kemik torbası ağlayarak yanıma geldi bebe ya küsmüsün falan tarzı aklınca sömürü yapıyor.Bende açtım ağzımı yumdum gözümü o kadar yıl içimde ne biriktirdiysem söyledim.Ben söylediim kız ağladı,ben söylediiiim kız ağladı.En sonunda dayanamadı gitti.Salak sen koskoca bir hafta yanıma gelme sonra gel küsmüsün de benim alnımda enayi mi yazıyor.Ay yazdıkça sinirleniyorum neyse bu conişkoya okul açılınca bir güzellik yaparız artııık :))  Ne yalan söyleyim psikopat mıyım neyim ama kavga edince rahatladım neyse sevgileeer sizeee unutmayın kavga kötü birşeydirrr :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder