31 Ocak 2012 Salı

Kahve Falı :)))

Şu güzel kış gününde(!),biricik arkadaşlarımla dışarı çıktık.Bende eğlencesine Makarna'ma (en iyi arkadaşımın benim tarafımdan verilmiş lakapcığı :) ) falcıya gidelim diye ısrar ettim, canımcım kendisi beni 7 yıldır çeken yavrucaktır.Neyse Melekler Kahvesi'ne gittik.Kendisi fal baktırmaya tövbe etmiştir.Ne zaman baksa kötü şeyler çıktığını söylüyor.O yüzden sade kahvemi söyledim.Kahve gelince ikimizde şok geçirdik.Büyük bir bardağı çeyreğine kadar doldurmuşlar,kahve diye veriyorlar üstüne birde para alıyorlar.Türk kahvesini çok sevmem o yüzden pek seslenmedim neyse kahveyi içtik.Falcımız Burak'ı beklemeye başladık.Falcımız diyorum ama daha adama ilk defa baktıracaktık.Ne zaman oraya gitsem ya isteğim falcının sırası olur yada gelmemiş olur.Falcım Burak geldi.Baktı da baktı .Ama valla Allah var benimkinin adını bildi.Yok konuşacaksınız onla, 2012 senin için aşk yılı falan ,size yollar çıkmış diye uydurmasyon yaparak moralimizi azda olsa düzeltti.Tabii sonra kasaya gelince kazığı orda yedirdi bize.15 TL 'ciğimi verip çıktık.İşte buda falıım buyurun yorumu size kalmış :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder